Coronavirus

Corona. Het houdt ons bezig. Want de continuïteit van onze dienstverlening is belangrijk. Net zoals de gezondheid van mensen waaronder onze cliënten en medewerkers. Pameijer beweegt mee met het RIVM en de GGD. En de behoeften, mogelijkheden en onmogelijkheden van onze cliënten.

Samen online

We zijn druk bezig om te zorgen dat we met elkaar online in contact blijven. En samen deze periode zo goed, prettig en creatief mogelijk invullen. En daar helpen we jou graag bij. Kijk daarom op onze pagina ‘Samen online’

Lees verder

Informatie over corona (in simpele en andere talen)

Wil je de uitleg over Corona in simpele taal? Op deze pagina vind je informatie in simpele taal. Uitgelegd met filmpjes en plaatjes. Ook vind je hier informatie over corona in andere talen. 

Lees verder

Update 6 juli: nieuwe afspraken met vervoerders

Het RIVM en het KNV (Koninklijk Nederlands Vervoer) hebben per 1 juli de landelijke richtlijnen voor het vervoer gewijzigd. Daarom heeft Pameijer de bestaande afspraken met vervoerders aangepast.

 

Veelgestelde vragen

  1. Wat doe je als je ziek bent?
  2. Wat doet Pameijer om besmetting en verspreiding te voorkomen?
  3. Wat zijn de afspraken over bezoek?
  4. Welke maatregelen heeft Pameijer tot nu toe getroffen?
  5. Wat zijn de maatregelen op de woonlocaties?
  6. Wat doet Pameijer als er op een woonlocatie een cliënt besmet raakt?
  7. Wat doet Pameijer als er op een woonlocatie een medewerker besmet raakt?
  8. Wat gebeurt er met cliënten die werken bij Pameijer of via Pameijer?
  9. Hoe ondersteunt Pameijer cliënten nog wel?
  10. Hoe gaat Pameijer om met de versoepeling van de maatregelen vanaf 1 juni 2020?
  11. Hoe gaat Pameijer om met vervoer?
  12. Waar kunnen cliënten en medewerkers van Pameijer zich snel laten testen?
  13. Hoe gaat Pameijer om met de versoepeling van maatregelen vanaf 1 juli?
  14. Welke afspraken zijn er over vakantie?

Laatste nieuws

Benieuwd naar het laatste nieuws van Pameijer over corona? Lees dan onze nieuwsberichten.

Vragen?

Heb je als cliënt, familie of naaste een vraag hierover? Neem contact op met de coach/begeleider van de cliënt. Kan of lukt dat (even) niet? Bel dan naar 088 271 00 00 (iedere dag bereikbaar tot 17.30 uur) of mail naar veilig@pameijer.nl

Heb je als familie of naaste behoefte aan extra informatie? Ypsilon biedt steun en advies aan familie en naasten van mensen met een psychische kwetsbaarheid. Je kunt ook terecht bij Familievertrouwenspersonen en de Advies- en hulplijn: 0900 - 333 2222. Op de site van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) vind je informatie en praktische tips voor familie of naasten van mensen met een verstandelijke beperking.