Coronavirus

Corona. Het houdt ons bezig. Want de continuïteit van onze dienstverlening is belangrijk. Net zoals de gezondheid van mensen waaronder onze cliënten en medewerkers. Pameijer beweegt mee met het RIVM en de GGD. En de behoeften, mogelijkheden en onmogelijkheden van onze cliënten.

Vaccineren

Het vaccineren tegen corona is begonnen. De mogelijkheid om ons te laten vaccineren is een stap vooruit voor iedereen in onze samenleving waaronder onze cliënten en medewerkers. Maak jouw keuze en lees meer over de vaccinatie tegen corona.

Lees verder

Samen online

Ons dagelijks leven ziet er door corona anders uit. Dat is aanpassen. Gelukkig sta je er niet alleen voor. We zijn nu 'Samen online' om te zorgen dat we met elkaar in contact blijven. En samen deze periode zo goed, prettig en creatief mogelijk invullen. En daar helpen we jou graag bij. Kijk daarom op onze pagina ‘Samen online’.

Lees verder

In de frontlinie

We zien en horen veel van mensen vanuit de frontlinie in de zorg. Er wordt gezocht naar alternatieven om cliënten te blijven ondersteunen. Daardoor ontstaan mooie initiatieven en verhalen die inspireren. Ook onze medewerkers delen graag hun verhaal om een beeld te geven van de impact van corona. 

Lees verder

Informatie over corona (in simpele en andere talen)

Wil je de uitleg over Corona in simpele taal? Op deze pagina vind je informatie in simpele taal. Uitgelegd met filmpjes en plaatjes. Ook vind je er informatie over corona in andere talen. 

Lees verder

Laat je testen bij (milde) klachten

Update 25 maart: 2e ronde vaccinaties, houd vol, kijk vooruit en informeer jezelf

De afgelopen tijd zijn cliënten op onze eigen locaties geprikt met het vaccin Moderna door het mobiele vaccinatieteam vanuit de huisartsenpost. Ook zijn de eerste cliënten voor de 2e keer keer gevaccineerd.

Laatste nieuws

Benieuwd naar het laatste nieuws van Pameijer over corona en vaccineren? Lees dan onze nieuwsberichten.

Veelgestelde vragen

  1. Waar vind ik meer informatie over vaccineren tegen corona?
  2. Wat doet Pameijer om besmetting en verspreiding te voorkomen?
  3. Wat zijn de afspraken over bezoek of logeren?
  4. Wat zijn de maatregelen op de woonlocaties?
  5. Wat doet Pameijer als er op een woonlocatie een cliënt besmet raakt?
  6. Wat doet Pameijer als er op een woonlocatie een medewerker besmet raakt?
  7. Welke locaties zijn open?
  8. Wat zijn de maatregelen in het (groeps)vervoer?
  9. Waar kunnen cliënten van Pameijer zich snel laten testen?
  10. Welke afspraken zijn er over vakantie en uitjes?
  11. Gaan trainingen van Pameijer door?
  12. Wanneer worden mondkapjes gedragen?
  13. Wat doe je als je cliënt van Pameijer bent en ziek bent?

Vragen?

Heb je als cliënt, familie of naaste een vraag hierover? Neem contact op met de coach/begeleider van de cliënt. Kan of lukt dat (even) niet? Bel dan naar 088 271 00 00 (iedere dag bereikbaar tot 17.30 uur) of mail naar veilig@pameijer.nl

Heb je als familie of naaste behoefte aan extra informatie? Ypsilon biedt steun en advies aan familie en naasten van mensen met een psychische kwetsbaarheid. Je kunt ook terecht bij Familievertrouwenspersonen en de Advies- en hulplijn: 0900 - 333 2222. Op de site van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) vind je informatie en praktische tips voor familie of naasten van mensen met een verstandelijke beperking.