Klachten

Heb je een klacht? Bijvoorbeeld over de ondersteuning, over een locatie of een team? Vertel het ons. Zo weten anderen wat je vindt. Klachten helpen Pameijer ook om de dienstverlening te verbeteren.

Een gesprek aanvragen

Als je een klacht hebt, kun je daar binnen Pameijer verschillende dingen mee doen. Je kunt bijvoorbeeld een gesprek aanvragen met een begeleider of leidinggevende. Of met je arrangeur. Die kun je vertellen wat je dwars zit en samen zoeken naar een oplossing.

Binnen Pameijer kun je altijd ondersteuning krijgen als je iets met een klacht wilt doen. Je kunt dan contact opnemen met een vertrouwenspersoon. Die staat aan jouw kant en kan jou verder helpen en ondersteunen.

Klachtenbemiddelaar

Je kunt ook een klachtenbemiddelaar inschakelen. De klachtenbemiddelaar is een onpartijdige gespreksleider die samen met alle betrokkenen een oplossing voor een klacht probeert te vinden.

Pameijer heeft twee klachtenbemiddelaars:

  • Han Biesheuvel is te bereiken op maandag, dinsdag en donderdag via 06 - 20 13 82 06.

  • Liset Dettingmeijer is te bereiken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag via 06 - 53 76 25 59.

De klachtenbemiddelaars zijn ook te bereiken via klachtenbemiddeling@pameijer.nl.

Klachtencommissie

Een andere mogelijkheid is dat je je klacht naar de klachtencommissie stuurt. Die bestaat uit leden die niet voor Pameijer werken. De klachtencommissie hoort eerst iedereen die bij de klacht betrokken is. Na een onderzoek doet de klachtencommissie een uitspraak of je gelijk hebt met je klacht of niet. Het kan ook zijn dat je voor een deel gelijk krijgt.

De klachtencommissie is telefonisch te bereiken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Je kan de klachtencommisie bereiken via de mail of bellen naar 010 - 271 00 00.

Klachtenregeling

Pameijer heeft regels voor de omgang met klachten. In de klachtenregeling worden deze regels in eenvoudige taal beschreven.

Wat vind je van de website?