Aanmelden bij Pameijer

Heb jij een vraag over wat Pameijer kan betekenen voor jou? Of wil jij jezelf of iemand anders aanmelden? Via het formulier op deze pagina kan dat. Wil je het samen doen? Of heb je een vraag over aanmelden? Bel dan met de medewerkers van de Frontoffice van Pameijer via 088-271 0000. Zij zorgen er voor dat je met de juiste medewerker in contact wordt gebracht. De Frontoffice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur – 17.00 uur.

    Hoe werkt aanmelden?

    • 1

      Stap 1: Aanmelden

      Meld je aan via het digitale aanmeldformulier op deze pagina. Dit kun je zelf doen of samen met een verwijzer of naaste.

    • 2

      Stap 2: Overleggen

      Soms hebben we meer informatie nodig. Dan nemen we contact met je op en stellen we nog wat extra vragen om de aanmelding compleet te maken.

    • 3

      Stap 3: De juiste ondersteuning

      Als we je aanmelding compleet hebben, nemen we contact met je op om een kennismaking te plannen. Samen zoeken we hoe we jou het beste kunnen ondersteunen.

    Tips voor aanmelden

    Zorg dat je de volgende gegevens en documenten bij de hand hebt voordat je het aanmeldformulier invult: 

    • BSN (deze vind je op je paspoort, ID-kaart of Zorgpas) 
    • Je beschikking of indicatie (een beschikking is een besluit over welke hulp, ondersteuning of zorg jij nodig hebt. En of je dit vergoed krijgt. Dit kan bijvoorbeeld een beschikking vanuit de Wmo of de jeugdwet zijn. Of een indicatie op basis van de Wet Langdurige Zorg (Wlz). Meer informatie hierover vind je hier.)

    *Je kan jezelf of iemand anders aanmelden. Bijvoorbeeld een naaste. Zorg er dan voor dat je de gegevens van deze persoon bij de hand hebt.