Cliƫntportaal Mijn Plan

Krijg je ondersteuning van Pameijer en wil je jouw dossier bekijken of rapportages lezen? Dat kan vanaf half januari 2023 in het cliëntportaal: Mijn Plan. Op deze pagina vind je meer informatie over het krijgen van toegang tot Mijn Plan en een uitleg hoe je Mijn Plan gebruikt.

Wat is Mijn Plan?

In Mijn Plan kun je rapporteren, je eigen gegevens inzien en je dossier bekijken. Dit doe je op een computer, laptop of tablet. Je begeleider en jij werken vanuit hetzelfde systeem. Dat betekent dat je snel en makkelijk bij je eigen gegevens kunt.

In Mijn Plan zijn jouw gegevens goed beveiligd. Je moet inloggen met een gebruikersnaam, wachtwoord en een code die je via sms ontvangt op je mobiele telefoon.

Vanaf half januari 2023 kun je toegang krijgen tot Mijn Plan.

Toegang tot Mijn Plan

Wil je gebruik maken van Mijn Plan? Ga naar je begeleider en vraag om toegang. Dat kan vanaf half januari 2023. Jouw begeleider heeft jouw e-mailadres en 06-nummer nodig om je toegang te geven. Als je begeleider je heeft aangemeld, krijg je een mail met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Ga direct naar Mijn Plan.

Handleiding Mijn Plan

Gebruik deze handleiding om in te loggen. Hier staat ook in hoe je Mijn Plan gebruikt. 

Uitlegvideo Mijn Plan

Vragen?

Stel je vragen over Mijn Plan eerst aan je begeleider. Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er samen niet uit? Dan kun je contact opnemen met de helpdesk van de ICT Academie. Zij zijn elke werkdag open van 9.00 uur tot 15.30 uur.

Bellen: 010 – 436 43 75.
Mailen: clientenict@pameijer.nl 

Veelgestelde vragen

  1. Wat kan ik doen als ik geen mail of SMS-inlogcode ontvang?
  2. Welke onderdelen van mijn dossier kan ik zien in Mijn Plan?
  3. Hoe krijg ik toegang tot Mijn Plan?
  4. Welke personen kunnen toegang aanvragen voor Mijn Plan?
  5. Waarom moet ik een mobiel telefoonnummer invullen?
  6. Hoe ver kan ik rapportages teruglezen in het cliëntportaal?