Wat is Mijn Plan?
In Mijn Plan kan je rapporteren, je eigen gegevens inzien en je dossier bekijken. Dit doe je op een computer, laptop of tablet. Je begeleider en jij werken vanuit hetzelfde systeem. Dat betekent dat je snel en makkelijk bij je eigen gegevens kunt.
In Mijn Plan zijn jouw gegevens goed beveiligd. Je moet inloggen met een gebruikersnaam, wachtwoord en een code via een sms die je op je mobiele telefoon krijgt.
Toegang tot Mijn Plan
Wil je gebruik maken van Mijn Plan? Ga naar je begeleider en vraag om toegang. Jouw begeleider heeft jouw e-mailadres en 06-nummer nodig om je toegang te geven. Als je begeleider je heeft aangemeld, krijg je een mail met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Bekijk de handleiding van Mijn Plan.
- Inloggen op Mijn Plan? Open Mijn Plan.
Uitlegvideo Mijn Plan

Vragen over Mijn Plan?
Stel je vragen over Mijn Plan eerst aan je begeleider. Of bekijk de veelgestelde vragen hieronder. Kom je er samen niet uit? Dan kan je contact opnemen met onze ICT Servicedesk. Zij zijn open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 15:30 uur. Bellen kan op 088 - 271 66 22 en mailen via: ict.servicedesk@pameijer.nl.
Veelgestelde vragen
Wat kan ik doen als ik geen mail of SMS-inlogcode ontvang?
Vraag je begeleider om mee te kijken. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk van de ICT Academie. Zij zijn elke werkdag open van 09.00 uur tot 17.00 uur en bereikbaar op 010 436 43 75 of per mail via clientenict@pameijer.nl.
Welke onderdelen van mijn dossier kan ik zien in Mijn Plan?
In de handleiding kan je lezen welke onderdelen van jouw dossier je kan zien in Mijn Plan.
- Open de handleiding ‘Mijn Plan – hoe werkt het?’.
Hoe krijg ik toegang tot Mijn Plan?
Jouw begeleider kan je toegang geven tot Mijn Plan. Daarvoor heeft jouw begeleider je mailadres en 06-nummer nodig.
Welke personen kunnen toegang aanvragen voor Mijn Plan?
De cliënt en bij ons geregistreerde wettelijk vertegenwoordiger mogen toegang aanvragen tot Mijn Plan. Je kan andere mensen toestemming geven om in jouw dossier te kijken. Ze kunnen dan ook alle rapportages lezen. Als jij anderen toestemming wilt geven, moet je een formulier invullen. Degene aan wie je toestemming geeft, moet het formulier ook ondertekenen. Je mag de machtiging altijd weer intrekken. Wil je iemand mee laten lezen? Vraag het formulier dan aan je begeleider.
Waarom moet ik een mobiel telefoonnummer invullen?
Mijn Plan is goed beveiligd, zodat anderen niet zomaar in jouw dossier kunnen kijken. Daarom moet je inloggen met een gebruikersnaam, wachtwoord en een SMS-inlogcode.
Hoe ver kan ik rapportages teruglezen in het cliëntportaal?
De rapportages van december 2022 kun je teruglezen. Ook de rapportages die vanaf januari 2023 worden gemaakt staan in Mijn Plan. Wil je oudere rapportages teruglezen? Deze kun je opvragen via jouw begeleider.