Toegankelijkheidslinks Ga naar de hoofdinhoud

ICT Servicedesk

Vragen over digitale middelen? Kom je er niet uit met je computer, tablet, iPad of iPhone? Misschien omdat hij het niet meer doet of omdat het besturingssysteem niet werkt? Of heb je bijvoorbeeld vragen over jouw online dossier ‘Mijn Plan’ of over beeldbellen? De ICT Servicedesk staat voor je klaar.

Je kunt er terecht voor:

  • Reparaties en installaties van programma’s of apps
  • Digitale hulpvragen
  • Losse verkoop (refurbished) van apparaten (zoals iPhones, laptops en iPads)
  • Tijdelijk lenen van digitale producten (zoals interactieve robotdieren)
  • Bruikleen van aan jou toegekende middelen, bijvoorbeeld smartphone, tablet of beeldhorloge

Prijslijst

Medewerkers betalen de normale prijs, dwz 25% bovenop de genoemde cliëntprijzen.

Wat kost een reparatie?

Bij reparaties waar een nieuw onderdeel voor nodig is betaalt de klant een meerprijs (bel of mail voor meer informatie).

Als er een onderdeel van een ander middel gebruikt wordt, dan is er een standaardprijs van € 20,-.

Wat kost computer hardware?

  • Laptop HP Probook  128 GB: € 50,-
  • Laptop HP Probook  256 GB: € 80,-
  • Losse oplader: € 20,-
  • Toetsenbord: € 10,-
  • Monitor: € 10,-
  • Desktop 256 GB: € 85,-
  • Snoeren / Netwerkkaber per stuk: € 5,-

Wat kost een telefoon?

  • iPhone 8 / 64 GB: € 40,-
  • Iphone SE 2020 64 GB: €70,-
  • Oplader (lighting): € 5,-

Wat kost een iPad?

  • iPad 32 GB: € 50,-

Wat kost service en onderhoud?

  • Nakijken/installatie (hardware): vanaf € 5,-

Meer informatie en openingstijden

Je kunt ons bellen op het telefoonnummer 088 271 66 22 of een mail sturen naar ict.servicedesk@pameijer.nl. Als je liever langskomt, ben je van harte welkom! Je vindt ons op de Hillestraat 7 in Rotterdam, vlakbij metrostation Rijnhaven. Het is wel handig als je van tevoren even belt om een afspraak te maken. Wij zijn open van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 15:30 uur.